Communicatie strategieën
Iedere onderneming heeft wel iets dat ze onderscheid, maar dat moet je ook laten zien. En hoe doe je dat? Hou je rekening met veranderend cliëntengedrag maar ook nieuwe relaties in de zorg zijn van invloed. Welke technieken zijn er bruikbaar?
Communicatie strategieën
Iedere onderneming heeft wel iets dat ze onderscheid, maar dat moet je ook laten zien. En hoe doe je dat? Hou je rekening met veranderend cliëntengedrag maar ook nieuwe relaties in de zorg zijn van invloed. Welke technieken zijn er bruikbaar?
Communicatieplan
Tijdens de opleiding maken de deelnemers zelf een communicatieplan en krijgen ze (huiswerk)opdrachten mee. Na afloop hebben ze dan een praktisch communicatie-activiteitenplan en de kennis om dit plan te implementeren.
In vier dagdelen moeten de deelnemers zelf de communicatiestrategie van hun praktijk bepalen. Deze opleiding is gericht op het ondersteunen van de praktijkbeheerder in het marketing-communicatiebeleid. Veranderd cliëntengedrag, nieuwe zorgrelaties en nieuwe technieken zijn rode draad.
Betere en meer effectieve organisatie
Na afloop heeft de praktijk een communicatiestrategie bepaald en beschikt over een praktisch communicatie-activiteitenplan. De kennis om de communicatie-activiteiten te implementeren is aanwezig. Praktijken zijn in staat om hun communicatie beter en effectiever te organiseren.