Webinar: Aan de slag met je praktijkcommunicatie- deel 1
Wil je vooruit? Dan is het doordacht op de kaart zetten van je praktijk en je diensten daar een essentieel onderdeel van. Onze HGN-expert Kirsten Baane van FysioPromotor weet er alles van. Fysiopromotor is een gespecialiseerd communicatiebureau in de fysiotherapie. Bij elk aspect van de 10% beloftes speelt communicatie een belangrijke rol, of het nu gaat om medewerkersbertrokkenheid, kladtevredenheid of financiële groei. Communicatie is de verbindende schakel. Het is dus heel belangrijk dat hier goed over nagedacht wordt en dat de praktijkcommunicatie een vast onderdeel wordt van de praktijkvoering.
In een maandelijkse reeks neemt FysioPromotor Het Gezonde Net praktijken mee in alle belangrijke aspecten die komen kijken bij het goed en onderscheidend positioneren van de praktijk.
Deel1: Bepalen van het praktijk DNA
Er zijn steeds meer fysiotherapiepraktijken die de voordelen van marketingcommunicatie activiteiten inzien. Alleen vaak gebeurt het adhoc, zonder dat er een goede basis is gevormd. De eerste stap is het vormen van het fundament. Wat is het DNA van de praktijk (missie, visie en kernwaarden?). In deze eerste praktische webinar neemt Kirsten Baane je mee in het bepalen van jouw praktijk DNA.
Dit webinar is alleen voor Het Gezonde Net leden. Heb je interesse, mail dan naar roosmarijn@hetgezondenet.nl en/of schrijf je in de voor dit webinar via de Het Gezonde Net-app.