Deel 3: Wat is het onderscheidend vermogen van je praktijk?
Wil je vooruit? Dan is het doordacht op de kaart zetten van je praktijk en je diensten daar een essentieel onderdeel van. Onze HGN-expert Kirsten Baane van FysioPromotor weet er alles van. Fysiopromotor is een gespecialiseerd communicatiebureau in de fysiotherapie. Bij elk aspect van de 10% beloftes speelt communicatie een belangrijke rol, of het nu gaat om medewerkersbertrokkenheid, kladtevredenheid of financiële groei. Communicatie is de verbindende schakel. Het is dus heel belangrijk dat hier goed over nagedacht wordt en dat de praktijkcommunicatie een vast onderdeel wordt van de praktijkvoering.
In een maandelijkse reeks neemt FysioPromotor Het Gezonde Net praktijken mee in alle belangrijke aspecten die komen kijken bij het goed en onderscheidend positioneren van de praktijk.
Deel 3: Wat is het onderscheidend vermogen van je praktijk?
In de vorige twee webinars hebben wij aandacht besteed aan de identiteit van de praktijk en het bepalen van de juiste doelgroepen. In dit webinar gaat Kirsten Baane verder in op het onderscheidend vermogen van de praktijk. Waarom kiezen klanten voor jouw praktijk? Wat doe je anders/beter dan je concullega’s?
De identiteit, het bepalen van de juiste doelgroepen en het goed vaststellen van het onderscheidend vermogen bepalen samen de positionering. Ben je er klaar voor?
Het webinar is ook goed te volgen als je de andere twee webinars hebt gemist.