Webinar praktijkcommunicatie deel 2: Wie zijn mijn perfecte klanten?
Wil je vooruit? Dan is het doordacht op de kaart zetten van je praktijk en je diensten daar een essentieel onderdeel van. Onze HGN-expert Kirsten Baane van FysioPromotor weet er alles van. Fysiopromotor is een gespecialiseerd communicatiebureau in de fysiotherapie. Bij elk aspect van de 10% beloftes speelt communicatie een belangrijke rol, of het nu gaat om medewerkersbertrokkenheid, kladtevredenheid of financiële groei. Communicatie is de verbindende schakel. Het is dus heel belangrijk dat hier goed over nagedacht wordt en dat de praktijkcommunicatie een vast onderdeel wordt van de praktijkvoering.
In een maandelijkse reeks neemt FysioPromotor Het Gezonde Net praktijken mee in alle belangrijke aspecten die komen kijken bij het goed en onderscheidend positioneren van de praktijk.
Deel 2: Wie zijn mijn perfecte klanten?
Waarom kiezen patiënten voor jou en niet voor een praktijk in de omgeving? Is dat afstand? Is dat via mond-tot-reclame? Of is dat bijvoorbeeld door een verwijzer gekomen? En van welke klanten word je nu zelf heel gelukkig en bij welke klanten denk je, hier kan ik eigenlijk helemaal niets mee? Ben je klaar om jouw perfecte klanten te gaan definiëren?
Dit webinar is alleen voor Het Gezonde Net leden. Heb je interesse, meld je dan direct aan via de website en/of schrijf je in de voor dit webinar via de Het Gezonde Net-app.